• Content marketing

    Jak budować pozycję eksperta dzięki content marketingowi?

    W zasadzie bez względu, w jakiej branży działasz, przyciągnięcie klientów za sprawą mediów nie jest już takie proste jak jeszcze kilka lat temu. Obecnie Internet zalany jest reklamami i żeby realnie zwiększyć sprzedaż, trzeba sięgnąć po zaawansowane strategie marketingowe. Jedną z najlepszych i najbardziej docenianych teraz strategii jest budowanie pozycji eksperta. Udaje się to głównie dzięki content marketingowi. Treść twoją wizytówką Nie chodzi o to, aby stać się ekspertem – przecież już jesteś specjalistą w swojej dziedzinie! Chodzi o to, żeby za eksperta uważali cię inni. A żeby to osiągnąć musisz zaprezentować twoim odbiorcom, czyli potencjalnym klientom, swoją wiedzę i…

  • Content marketing,  Copywriting

    Content zewnętrzny

    Co to jest content? To wszystkie materiały, które ukazują się na temat firmy, jej działalności i na jej wewnętrznych witrynach. Także treści reklamowe, które opłacane są z budżetu firmy. To każdy wpis na temat marki, który pojawił się w sieci na portalu społecznościowym czy też na rozmaitych forach.…

  • Content marketing,  Copywriting

    Content wewnętrzny

    Co to jest content? Jest to treść, która została umieszczona na stronie, czy też ilość wpisów na blogowych witrynach. Już dziś staje się on o wiele ważniejszy od wielu linków, które prowadzą na naszą stronę www. Treść zaś może być różna. Jest taka, która…

  • Content marketing

    Znaczenie content marketingu w promocji marki

    Zjawisko, jakim jest Internet sprawiło, że większość codziennych działań ludzi przeniosło się do przestrzeni wirtualnej. Jest to proces, postępujący z każdym kolejnym dniem, a jego znaczenie jest coraz mocniejsze w każdej dziedzinie życia. Dlatego też, marketing zyskał w obecnych czasach całkiem inną formę.…