• Marketing

    Blogi parentingowe, kopalnia wiedzy czy wylęgarnia teorii spiskowych?

    Blogi parentingowe, czyli od angielskiego „parents”, to takie, które uczą jak być rodzicem. Mówią o wychowywaniu dzieci i wielu tematach pokrewnych. Modne ostatnio stało się, i całkiem słusznie, świadome rodzicielstwo. Ludzie coraz więcej czasu poświęcają na śledzenie trendów w psychologii dziecięcej, pedagogice, czy metodach wychowawczych z różnych krajów. Odkąd zdano sobie sprawę, jak ważne są pierwsze lata życia dziecka i jaki wielki mają wpływ na jego przyszłość, zaczęto inwestować czas i pieniądze w wychowanie dzieci. Dlatego jak grzyby po deszczu wyrastają blogi matek (i ojców), którzy doradzają innym jak radzić sobie z dziećmi, ale też jak je rozwijać, dbać o…

  • marketing szeptany

    Buzz marketing a reklama lokalnego biznesu

    Promowanie lokalnego biznesu to zadanie o tyle niełatwe, że trzeba dobrze ustawić zasięgi i dobrze „wycelować” reklamę, żeby trafić fatycznie do tych osób, które mogą skorzystać z naszej usługi. Wiele sposobów ma marketing jest świetnych dla dużych marek, można współpracować…

  • Content marketing

    Jakie treści publikować w czasie pandemii?

    Pandemia wirusa Covid-19 dotknęła wielu dziedzin życia. Ma ona wpływ zarówno na marketing jak i życie codzienne, sprzedaż, pracę, naukę, a także rozrywkę i podróże. Większość przedsiębiorców jest mocno zaniepokojona sytuacją, ponieważ koszty prowadzenia działalności są spore, pracownikom trzeba płacić…

  • Content marketing

    Firmowy blog – wypisz sobie sukces!

    Prowadzenie bloga stało się niemal koniecznością. Piszą go zarówno światowi giganci w danej branży, jak i małe przedsiębiorstwa stawiające dopiero pierwsze kroki w internetowym świece. Dlaczego posiadanie firmowego bloga jest takie ważne i jakie może przynieść korzyści naszemu biznesowi? Przygotowaliśmy…

  • Content marketing

    Content marketing w social media

    Content, czyli treść. Content marketing to zapełnianie treścią jakiegoś miejsca, działania poprzez zainteresowanie treścią. A social media, to przecież w bardzo wielu przypadkach filmy, zdjęcia, relacje osobiste. Czy to idzie w parze? Czy content marketing jest odpowiedni, jeżeli chcemy działać…

  • Marketing

    Kiedy zacząć działania marketingowe?

    Wiele osób wychodzi z założenia, że inwestować w marketing warto dopiero, kiedy firma nabierze już rozpędu i nie uwzględnia działań promocyjnych na etapie rozkręcania biznesu. Nic bardziej mylnego, to właśnie debiutująca na rynku marka potrzebuje promocji. O tym, kiedy i…