• Marketing

    Kiedy zacząć działania marketingowe?

    Wiele osób wychodzi z założenia, że inwestować w marketing warto dopiero, kiedy firma nabierze już rozpędu i nie uwzględnia działań promocyjnych na etapie rozkręcania biznesu. Nic bardziej mylnego, to właśnie debiutująca na rynku marka potrzebuje promocji. O tym, kiedy i…

  • Marketing

    Marketing online a dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej

    Marketing internetowy robi w ostatnich latach oszałamiającą karierę. Możliwości promocji marki w Internecie są coraz bardziej atrakcyjne. Jedną z cech wyróżniających ten rodzaj marketingu jest bardzo wysoka skuteczność w dotarciu do odpowiedniej grupy docelowej. Tradycyjny marketing a nowe trendy Przez…

  • Content marketing

    Content marketing – pierwszy krok w marketing

    Nowoczesny marketing przybrał wiele form i rodzajów. Funkcjonują one na różnych obszarach i płaszczyznach. Godną uwagi formą marketingu jest tzw. content marketing. Wydaje się on być jedną z podstaw działania marketingowego w dzisiejszych czasach. Czym jest marketing treści? Angielskie słowo…

  • Content marketing,  Copywriting

    Content zewnętrzny

    Co to jest content? To wszystkie materiały, które ukazują się na temat firmy, jej działalności i na jej wewnętrznych witrynach. Także treści reklamowe, które opłacane są z budżetu firmy. To każdy wpis na temat marki, który pojawił się w sieci na portalu społecznościowym czy też na rozmaitych forach.…

  • Content marketing,  Copywriting

    Content wewnętrzny

    Co to jest content? Jest to treść, która została umieszczona na stronie, czy też ilość wpisów na blogowych witrynach. Już dziś staje się on o wiele ważniejszy od wielu linków, które prowadzą na naszą stronę www. Treść zaś może być różna. Jest taka, która…