• SEO/pozycjonowanie

    Komu zlecić pozycjonowanie strony?

    Komu zlecić pozycjonowanie strony

    Jaki sens miałoby regularne publikowanie treści na stronie internetowej, gdyby nie była ona dostępna dla użytkowników internetu? Komu zlecić pozycjonowanie, żeby zauważyć wzrost widoczności witryny w organicznych wynikach wyszukiwania? Czy można wypozycjonować stronę samodzielnie? Spróbujmy odpowiedzieć na te pytania. O co właściwe chodzi, czyli czym jest SEO? Search Engine Optimization, czyli SEO. Proces, dzięki któremu strona zaczyna być widoczna w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Niektórzy zastanawiają się, komu zlecić pozycjonowanie, błędnie myśląc, że chodzi wyłącznie o stworzenie tekstów dobrze napisanych pod zalecenia SEO. A przecież istota leży w optymalizacji innych aspektów, nie tylko warstwy tekstowej. Ona jest ważna, bo artykuły muszą…

  • Ile kosztuje content marketing
    Content marketing,  Marketing

    Ile kosztuje content marketing?

    Czymże byłby internet, bez zasobów dobrych, przydatnych treści? Ile kosztuje content marketing i dlaczego bez niego nie można zrobić kroku w stronę rozwoju firmy? Content to nic innego jak właśnie treści, które pojawiają się na stronie internetowej lub w mediach…

  • Marketing

    Komiks w marketingu

    Komiksy wykształciły się pod koniec XIX wieku. Publikowano je jako krótkie wstawki w prasie publicznej. Ich treść miała nawiązywać do obecnie panującej sytuacji w kraju lub regionie, jednocześnie rozbawiając odbiorców. Z czasem komiksy doczekały się swoich własnych tomów i albumów.…

  • Reklama

    Seks i reklama

    Seks w reklamie może być sposobem zwiększenia sprzedaży, ale też sromotną marketingową porażką. Przekonaj się, kiedy seksualne skojarzenia mogą mieć rację bytu i nie narażą Twojej firmy na głosy krytyki Seks wzbudza emocje, z tym trudno dyskutować. A skoro sprzedaje…

  • Content marketing

    Freelancer – ekspert od wszystkiego?

    Jeżeli ważne jest, by wykonać szybko ważny projekt, można tego dokonać na trzy sposoby. Jednym z nich jest zlecenie zadania pracownikowi w swojej firmie, drugim skorzystanie z usług zewnętrznej firmy, a trzecim poszukanie zdolnego freelancera. Tę trzecią opcję bierze się…

  • Content marketing

    Webinar czy podcast?

    Czas stał się wartością samą w sobie, dlatego odbiorcy wybierają taką formę przekazu, która zabiera im go możliwie jak najmniej. Z drugiej strony nie można pominąć szkoleń, czy wywiadów, dzięki którym uda się w krótkim czasie poszerzyć swojej wiedzy na…

  • marketing szeptany

    Buzz marketing a reklama lokalnego biznesu

    Promowanie lokalnego biznesu to zadanie o tyle niełatwe, że trzeba dobrze ustawić zasięgi i dobrze „wycelować” reklamę, żeby trafić fatycznie do tych osób, które mogą skorzystać z naszej usługi. Wiele sposobów ma marketing jest świetnych dla dużych marek, można współpracować…

  • Content marketing

    Jakie treści publikować w czasie pandemii?

    Pandemia wirusa Covid-19 dotknęła wielu dziedzin życia. Ma ona wpływ zarówno na marketing jak i życie codzienne, sprzedaż, pracę, naukę, a także rozrywkę i podróże. Większość przedsiębiorców jest mocno zaniepokojona sytuacją, ponieważ koszty prowadzenia działalności są spore, pracownikom trzeba płacić…